Lipton Pisz and Love

Cześć!



Czy pijecie czarną herbatę? Ja tak, codziennie wypijam przynajmniej jedną szklankę herbaty. Zazwyczaj na jednej się nie kończy. Czy jestem uzależniona? Z całą pewnością. Kiedyś preferowałam z cytryną, teraz jedynym dodatkiem jaki dodaję do herbaty jest cukier. Dziś przychodzę do Was, z dość krótkim ale treściwym postem. A raczej informacją. Chciałabym wam wspomnieć nieco o akcji od Liptona. Sama jej nazwa LIPTON PISZ AND LOVE, już zwraca na siebie uwagę i muszę przyznać zaciekawiła mnie.  Dzięki tej akcji możemy uczestniczyć w stworzeniu czegoś ciekawego, czegoś co ja chciałabym poprzeć. W końcu zachęcanie to myślenia pozytywnego i optymistycznego powinno się cenić! Akcja ma na celu tworzenie haseł, którę codziennie będą motywować polaków. Brzmi ciekawie? No ja mam nadzieję!




Co mówi sam lipton o tej akcji?




Lipton jest liderem na rynku herbat w Polsce. Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka. Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcję „Jeloł! Pisz&Love”, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Cel – wywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label.



Zobaczyć swoje hasło na zawieszce Lipton! To by było coś! A w dodatku ta świadomość, że dzięki Tobie, ktoś może się uśmiechnąć po ciężkim dniu, czy w pracy. Motywowanie ludzi jest dość ważną sprawą. Cały zamysł bardzo mi się podoba,  Lubie takie dodatki w rożnych produktach. I z chęcią będę kolekcjonować teksty, które pojawią się na torebeczkach herbaty lipton. Kto wie, może trafię na wasze hasło?



Aby wziąć udział w akcji wystarczy wejść na stronę www.piszandlove.pl i dać się ponieść swojej kreatywności. Zasady są proste i przejrzyste. Wystarczy stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech. Hasło, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów, skojarzenia i innowacyjność. Hasło powinno się składać z nie więcej niż 60 znaków. Tyle bowiem można umieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label. Jest o co walczyć, bo 100 zwycięskich haseł pojawi się na zawieszkach limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label dostępnej w regularnej sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku, konsumenci będą mogli wybierać spośród opakowań zawierających 25, 50, 75, 88 i 100 saszetek. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu na miasto czy długiej podróży. Warunki konkursu oraz regulamin dostępne na stronie www.piszandlove.pl.


To jak jesteście chętni by wziąć udział w konkursie? Ja lecę po herbatę i spróbuję swoich sił! Dajcie znać, co myślicie o takich akcjach? Lubicie motywujące napisy, na opakowaniach produktów? Bylibyście zadowoleni, gdybyście mogli przeczytać takie hasła na tych karteczkach doczepionych do herbat?


Komentarze

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Wziełabym udział ,ale nie wiem czy wymysle cos na tyle ciekawego :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tej akcji. Pewnie dlatego poniewaz zadko pije herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks my friend :D

    I never tryed this, but I'm totally addicted ofr teas :)


    NEW GET THE LOOK POST | The Classic Blue Wedding.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej akcji, to znaczy widziałam baner jak przeglądałam jakąś stronę. Często biorę udział w konkursach, ale w tym raczej nie wezmę. Jest fajny naprawdę fajny, ale lubię brać udział na samym początku konkursu :D a co do herbaty- piję w dużych ilościach zielone i owocowe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa ta akcja ;) co do samej herbaty to lipton nie jest dla mnie, nie lubię aż tak intensywnego smaku (wiem, jestem nienormalna :D).
    za to lubię różne smakowe, zielone albo napary z ziół :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej akcji, fajna sprawa :) Sprawdzałabym tytki jak kapsle od tymbarka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ciekawe, szczególnie, że tak jak wyżej uwielbiam sprawdzać napisy z kapsli czy opakowań z krówek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. I love Lipton tea :).

    xo
    Priscilla

    OdpowiedzUsuń
  10. nİCE POST DEAR.lOVES

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot, darling :D

    Lipton Tea are always a great idea. I really love lemon :D

    NEW TIPS POST | How to Revitalize/Energise the Facial Skin.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice! Lipton is awesome
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post!

    Thank you!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this tea. Loves

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to się przerzuciłem na Yerba Mate. Trochę to trwało ale teraz mi mega smakuje. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka